eh jaha..

Jag menar, vad hände där!? En snabb fråga... i ren allmänhet. Är inte dålig tajming det värsta som finns, om det nu är dålig tajming eller inte.. kanske bara va en grej utan mening, eller oxå var det inte det! eller var det? och allt man kan fråga sig är varför? Varför kan det inte bara vara lätt och enkelt som man alltid trodde det skulle vara.. ni vet när man var liten och trodde att det skulle va lätt och kul! Att man skulle träffa rätt person direkt, att allt bara skulle falla på plats och kännas rätt från början.  "Lyckliga i alla sina dagar" ni vet..

Så besvikelsen, kära kusin - och ni andra, är nog något jag själv är skyldig till att inflektera på mig själv, till viss del, för jag måste vara sämst i världen på att läsa och tyda signaler. åter igen - varför kan det inte vara enkelt!?

Tre gånger i rad nu... är ja på helt fel sida i boken... Såå ja tänker att jag måste hitta en lösning. Här kommer den:


Josefine Arrhenius, från och med NU bestämmer DU över mitt "kärleksliv".. och är min mentor och envälldig härskare! :) tack och hej egen vilja!



Låter det okej?

Kommentarer
Postat av: J

Det låter perfekt .. Vi tar å pratar om det sen ;)

2011-07-24 @ 17:02:06
Postat av: Fanny

Jag kan vara en vice mentor! Visst? ;)

2011-07-25 @ 19:01:03
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: teron

Självklart kusin! :)

2011-07-25 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0