För sent

för att inte vara djup... enligt min åsikt iaf.... Vill bara lätta mitt hjärta lite så här på (eh) tisdags (?) kvällen.
När min familj inte är hemma, som nu i semestertider, känner jag mig alltid så tom och ensam. Visst är det konstigt! Det kan gå veckor ibland (dock sällan) mellan att jag träffar eller pratar med dem och det är inga problem, men så fort de lämnar landet känner jag mig ensam och tänker att nu är ja helt själv.... är det konstigt? att det känns så? betyder detta att jag fortfarande inte är vuxen? eller att jag behöver hitta någon..? Hmm.. konstigt är det iaf.. jag är väl lik min mor och mormor trotts allt, oroar sig jämt, mamma och pappa har varit iväg två dagar och mormor ringer och frågar om jag hört något från dem, och Natta. Natta kan ja förstå, för snurrigare människa än min kära lillasyster får man leta efter.. ;) still..

Det är tur att jag har min kära "andra" familj då, som består av diverse handbollsspelare, bartendrar, datanördar och andra underbara människor, vi tar hand om varandra.. precis som man gör i en familj! <3

....Hoppas ni vet vilka ni är, om inte - ring så talar jag gärna om hur bra ni är! För det är ni!

Ikväll var jag och L & L (som de inte kallas men det är ganska roligt att skriva) och tittade på film hos Jocke.. filmen var bra, sällskapet grymt (som alltid) men de som va bäst va nog doften i jockes lägenhet, det luktade killparfym! Mums! ;) funderar starkt på att följa Lollos exempel och implementera lite sådan doft på en av mina kuddar.. då kommer ja nog sova gott och slippa senaste nätternas madrömmar. Någon frivillig som kan komma hit och lämna lite doft?  Elle va skriver ja nu... är nog bara tjejer här.. tjejer, någon som har killparfym jag kan låna? ;P


ne, nu får det vara nog.. nu ska jag nörda mig! Va för längesen!

pöss på er mina änglar!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0