From York with love!

Hello i blåbärsskogen! :)
Till er som jag inte tappat ännu från min ganska mörka blogg.. tidsvis iaf.. ;p vill jag meddela att jag har en ny blogg som jag kommer använda under min vistelse i York:
http://terongoestoyork.wordpress.com/
Den är lite annorlunda från denna, den är ljus, clean och lite fokuserad på just resan och vistelsen i York. Denna bloggen kommer inte dö, ja lovar, men det kan bli så att den andra blir lite mer levande under de månader som jag befinner mig på andra sidan vattnet! ;)
Hoppas ni vill följa mig där, och här! ;) OCH jag hoppas ni är bättre på att kommentera den än vad ni varit här.. ;)
Lägesrapport annars är ganska lugn, jag sitter och laddar inför kvällen och hoppas att rösten kommer tillbaka på något magiskt vis till kvällen, jäkla baciller.. och tittar på friidrott.. det är ganska roligt faktiskt! Synd bara att Emma Green rev ut sig i höjdhoppsfinalen.. blev lite ledsen i ögat. Dricker te och äter en kaka.. lunch? vad är det? ;p
Ikväll blire fest med my love! woop woop!
overandout!

ikväll?;)

Kommentarer
Postat av: J

Och så blev det ;)

2011-09-08 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0